OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 10 20:01:05 CET 2011

Dne 10.2.2011 19:45, Pavel Krafcik napsal(a):
> Podle zákonů je držení cizí platební karty trestné, ale dá se to okecat,
> dokud ji nepoužijete. Při půjčení karty musíte prozradit PIN cizí osobě,
> takže další problém.

> Pokud někdo použije půjčenou kartu tak, že se
> podepíše jako držitel, tak je definitivně v pr...
A pokud ji použije v bankomatu a vybere peníze? Snažím se totiž takový
výběr zpochybnit.
  I když dotyčný tvrdí, že kartu dostal i s PINem  od  majitele a
peníze si vybral jako dar, s tím, že o tom majitel věděl.