OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Čtvrtek Únor 10 19:45:12 CET 2011

Podle zákonů je držení cizí platební karty trestné, ale dá se to okecat,
dokud ji nepoužijete. Při půjčení karty musíte prozradit PIN cizí osobě,
takže další problém. Pokud někdo použije půjčenou kartu tak, že se
podepíše jako držitel, tak je definitivně v pr... Je to tak přísné, že v
případě společného účtu smíte používat jen kartu, vystavenou na vaše
jméno, ostatní nesmíte, ani v případě, že jste jediný člověk, který na
účet přispívá.

U firemních karet je to jinak, ale to asi není tento případ.

Pavel Krafčík