Jakou konstrukci byste privitali ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 10 19:17:25 CET 2011

No, myslel som, ze autorovi povodnej otazky ide o brainstorming.

Student by nemal byt prekvapeny ulohou na taku temu, s akou sa dovtedy nestretol, to je totiz to, s cim sa v praxi moze pomerne lahko stretnut, a mal by preukazat schopnost pochopit podstatu a ist za riesenim. Dobre, skumanie kvality pokovenia je mozno ozaj odveci, ale to bola len reakcia na to vykeciavanie o zlate.

Taktiez sirsie postavena uloha nemusi byt nerealizovatelna v ramci diplomovky. Napriklad na mojej alma mater nebola vynimkou kolektivna diplomovka (obvykle teda islo o dvojclenny kolektiv - u viacerych nastupuju dalsie problemy typu manazovanie a to je uz asi zbytocna komplikacia), kde sa dali ulohy primerane rozdelit.

To s tym robenim diplomovky viac do sirky nez do hlbky som uviedol ako protipol k povodnej poziadavke, "nemoze to byt voltmeter s PIC". Netvrdim, ze to MUSI byt takto, ale ze je to podla mna nie zavrhnutiahodna koncepcia.

wek