Alternativni zdroje energie ... Re: Jakou konstrukci byste privitali ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Únor 10 19:08:14 CET 2011

 10.2.2011, 19:00:49

No, ja to vidim tak, ze bud zavcas prejdeme ve velkem na atom, nebo
za par desitek tisic (milionu) let nastane druhe kolo ( technicke )
civilizace.
Ona totiz v nejake dohledne dobe nedojde jen ropa, ale i ledacos
jineho, takze ty problemi se znasobi a kdyz vidim jak se dnes "resi" i
celkem banality typu bankovni krize nebo odchod doktoru, nedelam si
iluze na zdarne vyreseni tohoto, byt technicky to mozne jiste bude.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz