Alternativni zdroje energie ... Re: Jakou konstrukci byste privitali ?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 10 18:04:41 CET 2011

Prosim zmenime nazev vlakna...at nas wek nepeskuje (navic ma pravdu).

Ja jsem to zblaznil napsal v uvozovkach - vzhledem k tomu, ze resim
energetickou bilanci na lodi - tak jsme se prave dostali i na stirling
(ne ze ho tam budu mit - to zatim opravdu ne).

Resili jsme spis ze az to doopravdy jednou dojde tak nezbyde nez palit
co nam prijde pod ruku - ale krome tepla je obcas treba i nejaky zdroj
tocive energie - cerpadlo na vodu, narezat drivi atd

kouknete se na tohle video:
http://www.youtube.com/watch?v=H0ZcpiUVHB0&feature=related

to je pouzitelny uz dnes takovejhle bazmek na kamna, kde stejne
minimalne pul roku topite co vam da jeste cca 300W je k nezaplaceni

ucinnost cca 20-22% je stejna jak u FV a pokud pouzijete system zrcadel
a cocek tak to pojede i na to slunicko

--
S pozdravem
Radek Vicek