Bezdratove zvonky z DX

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Únor 10 12:40:06 CET 2011

Já teda nevim, ale kupovat zrovna tohle na DX, a cekat na to mesit, kdyz
jsou toho plne trznice zhruba za stejne penize?

Mel jsem rozebrane 2 nejake podobne zvonky, a frekvence, nebo co se tam
resilo odporama. Na tistaku byl takovy hrebinek, a podle toho kde byl
odpor (nebo propojka, to si uz nepamatuju), tak se dala zmenit
?frekvence? na A,B,C nebo D. Takze teoreticky by to mohlo jit nastavit
na stejny vysilac.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info