WEBSDR - kam se to podelo

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 10 09:20:03 CET 2011

Tohle ale nema s digitalem vcelku nic spolecneho - v podstate je to jen
a jen transformace pasma (tim kvadraturnim smesovacem) do nf pasma, kde
z toho PCcko uz vypocita vlastni zvuk.

Jestli jsem princip pochopil spravne tak I a Q je tam jen proto, aby se
eliminoval zrcadlovy prijem - vsechno by se ladilo dvakrat.

--
S pozdravem
Radek Vicek