GM: rozbalovani SMD brouci

Zdenek Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Únor 9 23:59:22 CET 2011

Jen tak mezireci, jak na ALZe "levne" nakoupit. Znamy kupoval monitor
PHILIPS,
alza vam na nej da na ico 6 mesicu pokud chcete tri roky ty co dava philips
a na ktere mate bez problemu naroku primo u philipsu musite si priplatit asi
800Kc.
Zmineny monitor potom stoji jako kdyz to koupite u nekoho v miste kdo se
zivy pocitacema
a mel by na nem zhruba kolem 30% coz je v dnesni dobe nevidane :-D
Nicmene musim uznat, ze reklamu a medialni masaz umeji :-D
Ale zaplatit za neco na co mam narok, a stejne bych to dostal primo v
servise philips,
to uz je fakt velke umeni :-D

Zdenek

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej na atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 09, 2011 8:13 PM
Subject: Re: GM: rozbalovani SMD brouci

Porad to neni nic proti Alze, ktera prodava pamati DDR v obycejnem (ne
elektrostatickem) igelitovem pytliku. Ani jsem se moc nedivil, ze v
Memtestu vykazovala chyby. Na reklamaci jsem ji poslal v krabicce od
jine pameti a se zpravou, ze by bylo vhodne poslat novou zpet ve stejne
krabicce nebo alespon v elektrostatickem obalu. Prisla zase bez krabicky
a v obycejnem igelitu...

Zdenek