Jakou konstrukci byste privitali ?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Únor 9 14:40:31 CET 2011

o tom som nehovoril, narazal som na to ze cena bez dph v spominanom
obchode je o viac ako 30% vyssia ako sa to predava na zapade.
Dolezitost alebo zbytocnost investicie samozrejme zavisi od potrebnosti
daneho pristroja a jeho ekonomickej navratnosti. Ak si vie na seba
zarobit tak ziadna investicia nie je vysoka. To sa tu uz riesilo x krat.
Ine potreby a zdroje ma domace bastlenie a ine velka firma ktora z toho
zije.
Ono to ani u nas nefunguje sposobom "ja si vyberiem a oni zaplatia".
Rozpocet mame fixne dany a musime s nim hospodarit tak aby sme boli
schopni zabezpecit vsetky funkcie ktore sa od nas vyzaduju. Tam spada aj
to aby urychlovac, ktoreho prevadzka stoji radovo statisice frankov za
hodinu, nebude odstaveny koli tomu ze nemame cim
diagnostikovat/merat/opravit/nahradit. To ako sa vyriesi pripadny
problem nikoho nezaujima, proste to musi fungovat. Tam potom prichadzaju
tie investicie do vybavenia.
b.