Jakou konstrukci byste privitali?

David Belohrad david na belohrad.ch
Středa Únor 9 10:28:59 CET 2011

Pane Jancuro,
proc skoro vzdycky shodite plodnou diskuzi do zvastu, ktere se subjektem
nesouvisi? Jestli mate nejaky psychologicky/psychiatricky problem, tak tahle
konference tady neni od toho, aby Vas lecila..... ty demagogicke kecy si
muzete psat treba na idnes, kde je vetsi mira tolerance pro Vam podobne
typy.

db.