Jakou konstrukci byste privitali ?

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Únor 8 23:37:47 CET 2011

Na zdroj by som sa podujal. Daco mam rozpracovane, daco uz bezi na
stole. Otazka je aku presnost si predstavujete. Ci jednoduchy lacny
zdroj (12bit AD/DA) s moznostou ovladania z PC alebo to ma byt nieco ako
ten agilent. Osobne som za prvu variantu.
Co sa ovladacich prvkov tyka som za rotacne enkodery, pre napatie jeden
pre prud druhy.