Jakou konstrukci byste privitali ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 8 23:33:52 CET 2011

je to otazka zvyku. Uz som si zvykol tak mi tie tocitka moc nechybaju.
Prave ak by bola konstrukcia sofistikovanejsia a umoznovala nastavenie
napatia/prudu s presnostou povedzme 10mV/1mA tak sa digitalnemu
interface urcite neda vyhnut.
V tom by bola prave pridana hodnota takej konstrukcie - presne vystupne
napatia/prudy, presne meranie, presne a rychle elektronicke poistky.
b.