Jakou konstrukci byste privitali ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 8 23:07:08 CET 2011

hech... kupil som si do labaku tento http://www.hameg.com/522.0.html?L=0
a celkom mi trvalo zvyknut si na ovladanie bez tociacich gombikov :-)

V kazdom pripade zdroj s dobrou regulaciou, presnym meranim, kvalitnou
elektronickou poistkou a pripadne ovladanim z pocitaca je tiez vyborny
pristroj. Ked sa dotiahnu detaily bude urcite odsudeny na uspech. Kazdy
potrebuje dobry zdroj...