Jakou konstrukci byste privitali ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 8 22:17:37 CET 2011

Ahoj,

Hej, hej taketo nieco. Urcite by som to nedaval do racku a urcite by som tam ofrflal aj ine detaily, ale v tomto duchu.

Podla mna to vobec nevadi ze to existuje. Je tazke vymysliet nieco uplne originalne; a tu ide vlastne viac o tie detaily nez o nejake principy.

Ale ako vravim, je to dokonale nedizertabilne, chlapec by na tom stravil spustu casu a vselico by sa naucil, a potom by ho nejaky debilny oponent zotrel a mal by len problemy.

wek