Jakou konstrukci byste privitali ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 8 22:10:47 CET 2011

Alebo, dalsia z tych nedizertabilnych, XY a XT zapisovac (rekorder). Na papier. To je nieco co vymrelo pred asi 20 rokmi, a pritom sa to dnes da podla mna poskladat velmi lacno a ma to pomerne dost aplikacii. Napriklad, idem niekam do terenu nieco nakalibrovat alebo zmerat, mozem so sebou tahat inteligentny osciloskop ci datarecorder a laptop, vsetko to tam pozapajat, namerat, potom zhanat tlaciaren, vytlacit... Na zapisovac sa zapojil vstup, gombikmi sa nastavila nula a zosilnenie prip. rychlost posuvu (pri XT), a stlacil sa gombik, a islo to. Je spusta dejov, co trvaju radovo sekundy az minuty, pritom moze clovek rovno cmarat perom na ten papier. A mozem ten papier rovno dat zakaznikovi jakozto protokol. No a dnes samozrejme v tom ten jednocip atd. bude, tie data chcem mat aj zaznamenane digitalne a neskor spracovatelne, a trebars rovno na mieste znovu vytlacitelne/zapisatelne, na tom vsetkom sa da vyburit a je to primerane studentovi.

Znova to vsak nie je o nanovoltoch ale o pouzitelnosti.

wek