Jakou konstrukci byste privitali ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 8 21:30:22 CET 2011

> a hlavne napisat obsluzny software pre riadiaci pocitac.

Toto je samozrejme najvacsi zadrhel, ale nie o tom som chcel.

---

Ja osobne by som privital servisne kombo (zdroje a meraky viacerych druhov a charakteru) s dorazom na vsetky mozne aspekty pouzitelnosti. Najma ak by som si to mal stavat sam (nerobim si ziadne iluzie o mojej schopnosti si na kolene postavit nieco presnejsie ci specialnejsie).

Bohuzial, drviva vacsina pristrojov servisnej kategorie, co sa daju bezne kupit, su z hladiska praktickej kazdodennej pouzitelnosti na dolnej hranici alebo pod nou.

Tiez bohuzial je taketo nieco dokonale nedizertabilne, na skole sa viac hladi na nanovolt na papieri nez na to, aby to naozaj aj fungovalo.

wek