Jakou konstrukci byste privitali ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 8 21:10:44 CET 2011

david ten integrator nebol ani smiesny, kazdy si musi svoje sracky
upratovat sam :-)))

Myslim ze ten arbitrary waveform generator nie je zla myslienka. Je to
pomerne casto pouzivany pristroj. Pokial sa to urobi poriadne
konstrukcia ma urcite potencial na rozsirenie.
Sucasne FPGA (aj tie lacne) maju pomerne dost pamate rovno na cipe, k
tomu prilepit nejaky lepsi DAC a kedze je to cele velmi jednoduche moze
to bezat na 100-200 a mozno aj 300 MHz.
Treba k tomu dolepit nejaky vystupny zosilnovac/atenuator a hlavne
napisat obsluzny software pre riadiaci pocitac.

b.