kupa notebooku

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 8 17:54:01 CET 2011

praveze oni vobec neprichadzaju do styku s pc a ked im poslem excelovy
subor tak celkom prskaju. Vsetko robia na svojich laptopoch a na
vzdialenych produkcnych serveroch kde potom ten software bezi.
Ja pracujem na PC (aj David, pokial zrovna neprogramuje) lebo vacsina
CAE programov ktore pouzivame v praci je podporovana len pod Win.
Ludia ktori nerobia hardware (ale napriklad
vypocty/simulacie/programovanie a pod.) pracuju cisto s macom bez
problemov.
Mac ma vyborne prepracovany hardware, od samotneho hlinikoveho tela cez
velmi prijemnu podsvietenu klavesnicu, obrovsky trackpad bez tlacitka a
plno dalsich vychytaviek. Je to samozrejme vec nazoru, kazdemu vyhovuje
nieco ine. Preto sa ani nesnazim nesnazim oponovat ultraortodoxnemu
linuxakovi Davidovi. Ked si nemoze pri nakupe vybrat z 2^56 moznosti a
spustenie hocicoho je pristupne po menej ako 15 uderoch do klikacej
klavesnice tak je nieco zle :-)
Ale to je uz mimo povodnu temu.
b.