kupa notebooku

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Únor 8 17:17:23 CET 2011

Zdravim,
loni jsem kupoval dva PC
1) low power Mini ITx - Atom Dual, interni grafika a W7 32bit A kupodivu to jede docela svizne
2) Notebook Intel C3, grafika najaka lepsi Nvidia, ale W7 64bit. A musim rict velke zklamani jak je to pomale. A to jsem dva dny mazal nesmysly typu Norton AV, Microsoft Office, Web kamery bluethot, web kameru atd.

Vybava dnesnich notebooku neodpovida pozadavkum uzivatelu:
- DVD mechanika je zbytecna pro vetsinu lidi - da se koupit externi,
- chybi USB porty - chtelo by to aspon 4x - mys, Flash disk, HDD na USB a GPS...
- Bluethot - moc ovladacu, zere to vykon
- Ctecka prstu - zpomaluje system. To nema vlastni procesor?
- WEB camera?
- Analogovy modem - pry se jeste v nekterych zemich hodne pouziva, ale ten se da snad taky koupit na USB.
- W7 64 - na 4GB RAM K cemu? 64bit verzi bych dal do PC s velkou pameti pro zpracovani fotek a videa s poradnym procesorem.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: David Belohrad
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 08, 2011 4:19 PM
  Subject: Re: kupa notebooku

  Abych to uvedl na 'spravnou' miru pochopeni. Kolegacek tim chtel naznacit, ze kdyz ajtaci pracuji, tak pracuji v podstate na linux/windowsovskem pececku na ktere se hlasi bud pomoci ssh, nebo rdesktopu. Takze veskere vyhody 'mit maca' se omezuji na to, ze to fajnove vypada, a ze kdyz si kopnete do kabelu, tak nezlomite konektor (za cely zivot se mi to na mem ordinernim peecee nepodarilo), a ze si muze v excelu naklikat nejakou tabulecku mysi s jednim tlacitkem :) Pro elektrikare je to dobre jenom tehdy, kdyz si na to vypalite linux :) Na seriozni praci v oblasti elektro na macu zapomente (ted jsem si zadelal na poradny hardware). Balu se totiz zapomnel zminit, ze kdyz neco vyrabi, tak to dela na pececku :)

  Abych tu jenom neprskal - muj pristi pocitac bude mac, a bude na nem gentoo linux.... altium designer na tom ale asi nepojede.

  d.