kupa notebooku

Úterý Únor 8 13:42:30 CET 2011

Neda mi to se nezeptat oni vasi programatori , programuji pro MacOS?
Jinak mi nejak neni jasne, proc by si programator pro Widle nebo Linux
kupoval cokoliv od Apple?
Pokud tedy nepatrite ke spolecnostem, ktere tzv. prodavaji (viru),
nebo jedete na dotace z EU, tam pak jde skutecne o to jak cool to
vypada na porade :-)

Martin

> vsetci nasi programatori si nejak spontanne nakupili macbooky. Na porade
je to zruha 20 jablk a 1 nejaky plastak. Viem ze to nesplna vase
poziadavky, ale ked ste sa uz pytali co maju programatori :-)