shanim starsi maly elektricky prutokac

Jan Kral kral na fortech.cz
Úterý Únor 8 13:15:08 CET 2011

Nedavno jsem beztlakovou baterii kupoval, stala cca 800Kc, stoji za ty penize shanet neco pro tlakovy provoz?

S pozdravem JK

Od: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele hw na itherm.cz
Odesláno: 8. února 2011 13:05
Komu: Hw-list na list.hw.cz
Předmět: OT: shanim starsi maly elektricky prutokac

Zdravim vsechny,

protoze se tady obcas vymenuje nejake zbozi, tak to zkusim.

Nema nekdo doma starsi ale funkcni elektricky prutokac, tlakovy, klidne maly, na 230V.
Schanim jej do skautske klubovny. Puvodne tam byl planovany bojler, ale pri provozu 3x za tyden by nemel smysl.
pokud u nekoho lezi takove zarizeni a za malou castku, nebo odvoz by jej venoval byl bych moc vdecny.

Doma jsem nasel jen pouzity ETA 0733, ale ten potrebuje specialni baterii a je pro beztlaky provoz :-(

Pavel