OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 8 12:17:22 CET 2011

>Ja si nedokazu zas predstavit, ze BFU ma doma pocitace v siti a nema
>tam router s DHCP.

Ano, to moze byt jeden z vychodiskovych bodov, bohuzial to prilis nepomoze.

Medzicasom som si pozrel heslo UPnP http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Plug_and_Play co ciastocne vedie na heslo SSDP http://en.wikipedia.org/wiki/Simple_Service_Discovery_Protocol ; toto je podobne ako SMB/CIFS viacmenej ciste Microsoftovska parketa (aj ked verim tomu ze to nejako implementovane aj v Lin/Mac) a je to tym padom aj tak trocha ten tradicny chaos. Tieto veci asi este nedozreli alebo je na ne maly dopyt.

Zakladne heslo zda sa je http://en.wikipedia.org/wiki/Zero_configuration_networking , ale tych protichodnych a nedoriesenych hnuti v roznych smeroch, co su tam popisane, je privela...

wek