OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Únor 8 08:33:16 CET 2011

Tve reseni bude pockat na IP6, tvuj bazmeg vypise svou IP at uz pres displej
vlastni nebo tebou standardizovane prislusenstvi. BFU si koupi router, pokud
uz nema. Na jakemkoliv zarizeni napise IP do prohlizece. Pokud bazmeg
prichozi IP nezna, ukaze input box, BFU zada nejake poznavaci slovo a bazmeg
ho zobrazi. BFU zmackne parovaci tlačítko na bazmegu a tadaaaa.
Ale nevim zda jsem to pochopil presne.

PK
Dne 8.2.2011 8:17 "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk> napsal(a):

> No ved presne preto sa branim rieseniam, ktore stoja a padaju na nejakom
vlastnom softwari na "lokalnom pocitaci".

> Myslel som nieco realne pouzitelne v dnesnych podmienkach. Zariadenie,
ktore je hlasom ovladane, je dnes zrejme dostatocne zlozite a drahe na to,
aby malo trebars ten displej a par tlacitok, a vtedy vlastne nie je problem.
Problem nastava u kavovaru, kde ten displej sice moze byt, ale je na ucely
kavovaru dokonale zbytocny.