OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 8 08:13:46 CET 2011

>Øekl bych, ¾e mo¾nosti ovládání èehokoliv po síti budou primárnì dány
>mo¾nostmi a vlastnostmi sítì. Tedy DHCP na zaøízení není úplnì ¹patný
>nápad a pokud, v tomto pøípadì ultra-BFU potøebuje znát IP adresu, bude
>tøeba to poøe¹it softwarovì na stranì ovládacího poèítaèe. Jeliko¾ je IP
>ji¾ pøidìlena, bude getIP triviální. Nevím ale, k èemu by v tomto
>pøípadì IP BFU-ovi byla.

Mozete to prosim rozviest? Co je to "getIP"?
BFU potrebuje IP napriklad na to, aby si nastavil teplotu vody cez zabudovany webserver kavovaru.

>Je také mo¾no pou¾ít UPnP, ale to u¾ by kladlo vìt¹í nároky na ovládané
>zaøízení.

Aha, dalsie heslo... idem guglit ;-)

>Jak jsem psal, pokud jde o ovládání nìceho odkudkoliv notabene bez
>instalace proprietálního softwaru na ovládacím zaøízení, bude tøeba
>pøedev¹ím poøe¹it vlastnosti sítì, ale to asi nepí¹u nic nového :-)

Co presne znamena "poresit vlastnosti site"? Mozete to prosim troska popisat z pohladu toho BFU?
Inak nejde ani tak o ovladanie niecoho odkialkolvek, skor o nejake pociatocne rozchodenie. To "odkialkolvek" sa povedzme uz da riesit aj na tom zariadeni trocha viac, ak je rozchodene nejake "zakladne" "lokalne" nastavovanie.

Dakujem za komentar.

wek