OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Pondělí Únor 7 23:36:23 CET 2011

Principielne stejne (UDP broadcast a odpoved desky na adresu jeho
odesilatele) jako Deviceinstaller funguje i tento jednoduchy programek,
ktery obcas pouzivam ke konfiguraci webovych zarizeni s Rabbity:

http://shdesigns.org/rabbit/locateip.shtml

Je to i se zdrojaky v C.
Ajtaci si s tim rozumi bez problemu, pro BFU jsem musel doplnit
instalator, ktery nastavi spousteni s pravy spravce a povoli prislusne
porty ve windowsim firewallu.

Hezky vecer,
Ivos