OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Martin Patka hwmp na semily.net
Pondělí Únor 7 23:33:22 CET 2011

Zdravim,

tenhle thread jsem moc nesledoval, ale ja jsem zmlasany Mikrotiky,
tam je mozne se prihlasit pres MAC-telnet i bez nastaveni IP adresy.
Zatim jsem podrobnosti o tom MAC-telnetu nehledal, tak ani nevim,
jak by to bylo slozite implementovat, ale u tech miktotiku je to
neocenitelne, treba kdyz se clovek prehmatne a misto reboot da
reset.....

Je pravda, ze to jde jen ze stejneho segmentu site, ale u tech
mikrotiku to neni problem, ti maji v sobe i MAC-telnet klienta.....

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator