[OT] Anglictina English for life

Mirek mi3 na centrum.cz
Pondělí Únor 7 21:46:03 CET 2011

Zdravím všechny co se chtějí učit - manželka učí angličtinu a pro dospělé se
jí nejvíce osvědčily učebnice English for life
http://www.oup.com/elt/global/products/englishforlife/

1. Učit se denně - třeba jen chvíli
2. Říct si  místo čeho se budu učit - nejde k normálnímu životu "přidat"
učení
3. Chodit do kurzu, k lektorovi...  zajistí pravidelnost a řád ve výuce (dva
žáci + učitel je dobré pro výuku i cenu výuky)

 Pro začátečníka je rodilý mluvčí brzdou (málo kdy se natrefí na pedagoga) -
rodilí mluvčí jsou pro konverzaci

Naučil jsem se velmi solidní slovní zásobu (ve srovnání s ostatními v Miami)
tím, že jsem si neznámá slovíčka nahrával na diktafon a po večerech
vyhledával + psal na kartičky -PODTRŽENO: tak jsem se naučil to co jsem v
praxi potřeboval (návody, manuály, pojmy z obchodů a ulice)

Pro získání potřebné slovní zásoby se mi osvědčily kartičky na které si sám
píši  / kupované jsou OK, ale později

Na mnoha výrobcích je dnes i angl. verze - Super pro pro pochopení obsahu
textu -Reading Comprehensions

Pro Vyškováky + okolní nabídnu manželku - jako učitelku :-)

V předcházejících příspěvcích bylo hodně cenných zkušeností

Mirek