OT: Poptávka po displeji do stolního VoIP telefonu Cisco

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Únor 7 20:02:10 CET 2011

Zdravím,
   neměl by někdo tip, kde sehnat displej do telefonu Cisco 7970 ? Jde o
barevný dotykový LCD 320x240 (tuším).
   V mém telefonu odešlo podsvícení. Jas displeje začal klesat, barva se
měnila do červenavých odstínů a nyní již se displej nedá prakticky číst.
Zkusil jsem displej otevřít, ale nepochodil jsem - vypadá to, že má zezadu
krycí plech, který je zacvaknutý dovnitř rámu displeje, ale uvolnit se
mi ho nepodařilo, asi bude nějaký zalepený. Dokonce mi pri pokusu o
otevření vznikla prasklina na rohu displeje, což sice nemá vliv na funkci,
ale ono je to jedno, protože ten displej tak jak je už stejně prakticky
není použitelný.
   Kdo by náhodou věděl, kde by se daly sehnat takové displeje za rozumnou
cenu, případně by měl k dispozici vrak obdobného telefonu s funkčním
displejem, udělal by mi radost :-).
  S pozdravem Pavel