kupa notebooku

Milan milger na pobox.sk
Pondělí Únor 7 19:34:58 CET 2011

Zdravim konferu,

chystam sa kupit novy notebook.
Poprosil by som o radu ludi, ktori maju skusenost s predajom a vedia co to povedat napr. o poruchovosti znaciek. Pripadne vedia doporucit konkretnu seriu.
Dobra bude aj rada typu "Nasim N programatorom sme kupili toto: ??? a je to OK".
Pripadne uvitam aj rady typu "Toto:??? by som uz nekupil, lebo ???" i ked nechcem produkovat anti-reklamu.

Stanovil som si nejake kriteria v poradi podla dolezitosti:
1/ spolahlivost /ja viem, tazke kriterium/
2/ nieco robustnejsie s vyzsou klavesnicou, take na robotu, nie pre sekretarku ani riaditela
3/ cena do 750Eur bez dane
4/ LCD 15-17", min. 1300x700,  matny
5/ procesor:  intel i3,i5,i7
6/ RAM:       min. 3G
7/ grafika:     radsej externa
8/ HDD:        na velkosti nezalezi, radsej rychlejsi - 7200rpm
9/ Podla moznosti s Win7, idealne Pro

Dakujem.

Milan