Prevodnik LAN->USB Mass storage

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Únor 7 13:03:06 CET 2011

Vzdycky je velice osemetne tvrdit, ze neco nejde, ale tady si myslim, ze
to obecne nejde vyrobit. USB mass storage pracuje na urovni bloku,
filesystem si dela TV. Nedovedu si predstavit, jak by se cislo bloku z USB
konvertovalo na cteni souboru pres sit.

Dovedl bych si predstavit neco jako nbd (network block device) pouze pro
cteni. Nejak by se ze sitovych dat vytvoril image s filesystemem a k tomu
by se pristupovalo pres mass storage.

Ale treba ma nekdo vetsi fantazii a prisel na nejakou fintu.

Lada