mech: zdracek imbus klice 2,5mm ?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Únor 7 12:14:22 CET 2011

Kdysi jsem v nejakem Bau... koupil sadu imbusu, ktera je provedena jako krouzek na klice, na kterem jsou navlecene pruzinky asi takove jako jsou v propisce, kazda o malilinko mensiho vnitrniho prumeru nez ma prislusny imbus. Imbusy z toho temer nevytahnete tahem, musite je jakoby z tech pruzinek vysroubovat.  Rekl bych, ze je to na ulozeni imbusu temer idealni napad.

Jakub Serych