[OT] Anglictina

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Únor 7 10:48:27 CET 2011

To je přesně to, co jsem v nějakém mailu psal. Rychlost a dosažená úroveň naučení jazyka je přímo úměrná úsilí, které tomu dáte.

Když chcete pracovat na podvědomém ohmatání jazyka, pusťte si jako kulisu raději anglické rádio. Když ho budete poslouchat několik let, jistě budete víceméně vědět o čem ve zprávách mluví, ale s naučením se jazyka to nemá co dělat. Když Vás někdo bude chtít nachytat, zkonstruuje větu jen malilinko jinak a budete bez vlastním úsilím naučené slovní zásoby a gramatiky úplně vedle.

Jakub Šerých