[OT] Anglictina

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Únor 7 10:38:58 CET 2011

	Zdravím,
	když už se tu řeší angličtina, máte někdo zkušenost, případně, co si myslíte o systému TAXUS Learning. Tam tvrdí, že se lze angličtinu naučit bez memorování slovíček, je k tomu hromada CD, kde se střídají anglické věty a jejich český překlad ovšem v anglické gramatice: "Dělal táta jít do továrna ráno?", prý se takhle mozek naučí v angličtině myslet. Jsou tam i poslechová CD, která se mají poslouchat jako kulisa při jiné činnosti, že člověk je v "anglickém" prostředí a učí se podvědomě.
	U mě se teda po přečtení, že "jde o novou revoluční metodu výuky angličtiny" okamžitě spustila obranná reakce, že to bude nějaká předražená blbost, ale možná jsem to odsoudil moc rychle...

	Aleš Zíka
	http://results.cz