OT: Autoradio z LIdla - USB

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Únor 6 23:35:32 CET 2011

 6.2.2011, 23:27:33

Tak jsem to dneska otestoval. Mam model KH 2377 a ten se chova
zpusobne. Je li radne vypnut, bud tlacitkem na panelu, nebo odpojenim
pinu 7 na ISO konektoru (GOOD BAY na displeji) pak po opetovnem
zapnuti zacne prehravat tam kde pred tim skoncil. A to i tehdy, pokud
ve vypnutem stavu uplne odpojim aparat od zdroje.
Pokud jsem aparat vypnul nekorektne, tedy odpojenim od zdroje v
provoznim stavu, zasne po zapnuti prehravat od pozice posledniho
radneho vypnuti.
Jeste jsem zmeril spotrebu ve vypnutem stavu, je cca 3mA

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz