[OT] Anglictina

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Únor 6 18:48:09 CET 2011

> Absolutny suhlas, clovek vie cudzi jazyk dobre az vtedy ked v nom inteligentne zbali zensku...

Hehe tak toto je fakt dobre... ;-) A s anglictinou je to o to lepsie, ze anglicanky balit je ... hm... no, proste to robit urcite nikdy nebudem, a na ostatne zase ta moja pseudoanglictina moze stacit... :-P

I ked... spomenul som si na jednu dievcinu, uz su to roky, Andrea sa volala, bola krasna, bola zo Svajciarska a studovala jazyky a literaturu vratane anglictiny (rozumej, diplomovku pisala o Jamesovi Joyceovi). Skusil som to na nu s tou mojou lamanou anglictinou, ale bolo jasne, ze je ina liga (okrem ineho spominala, ze tatko pravnik ked ma cas, tak do roboty ide z ich sukromneho pristavceku na Zenevskom jazeru svojou jachtickou - no a ja som mal v tom case uplne derave vrecka). Ale rozpravat sa so mnou uplne prestala vtedy, ked som ju oslovil Freulein, ked mi so sarmom Obersturmfuehrera SS vysvetlila, ze toto oslovenie sa v modernej dobe poklada za tak trocha urazlive, nieco ako u nas "slecinka"... No a pre toto je dolezite poznat aj to kulturalne pozadie, a nielen jazyk.

wek