[OT]: SuperMemo & Chinese

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Únor 6 15:34:04 CET 2011

Stranka toho supermema, co pouzivam ja je tady:
http://www.supermemo.com/index.htm

Ten algoritmus vymyslel nejaky Polak ve sve disertacni praci a je od nej zverejneny (vcetne jeho vyvoje a vylepsovani) na webu, takze je mozne, ze se toho chytili i nejake jine programy.

Co se tyka cinstiny, muze byt problem jedine s fontama (u sebe na Palmu mam problem i s nekterymi znaky portugalstiny, takze jsem musel nejak zaimprovizovat (napriklad e se striskou, jsem si musel nahradit v portugalskych slovech znakem es hackem)), takze konkretne na Palmu si cinstinu moc nedovedu predstavit. Na velkem kompu s UTF-8kou by to snad problem nemel byt, ale nevim, tam supermemo nepouzivam.

Jakub Serych