[OT] Anglictina

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Neděle Únor 6 13:48:23 CET 2011

Ja se snazim, pokud cas a finance dovoli, sem tam vyjet na jazykovku do
zahranici.
I kdyz to nejake penize stoji, tak spojite poznani - dovolenou - vyuku do
jednoho celku a vzdy je nejaky pokrok videt.
Uz jsem tak byl 2x Anglie, 2x Irsko, Malta, Kanada , ...
Ne , zebych byl rodily mluvci, ale vzdy je pokrok poznat.

Ono je dobre sledovat akcni nabidky na www.studentagency.cz a nekdy se da i
cenove dobre ziskat kurz.
Doporuceni .. pokud cas dovoli, doporucuji 3 a vice tydnu. Ze zkusenosti
vim, ze teprve treti tyden se v hlave prepina jazykovy switch.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Sunday, February 06, 2011 1:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Anglictina

 6.2.2011, 13:15:50

Supermemo je vyborny program, take jsem jej pouzival, ale ma jednu
nevyhodu. Pokud do vas znalosti tecou jeste jinym kanalem nez pres
supermemo, program s tim nepocita a jeho vysoce sofistikovane
algoritmi to zmate a efektivita vyuky vyrazne poklesne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Šerých Jakub napsal:

> Neni treba mazat, Supermemo ma samoucici algoritmus, ktery velmi
> rychle konverguje k osobnimu stylu studenta. Jedine co je potreba je
> drzet sebehodnoceni stale konstantni. A skutecne je to skvely
> program, pouzivam ho na svem Palmovi uz cca 8. rok denne (20-30 minut) s
vyjimkou vikendu.