Dostal jsem 20bit DAC hledam napad na konstrukci?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Únor 6 13:02:42 CET 2011

 6.2.2011, 12:58:23

Opravdu si myslite, ze teplotni drift lze ZCELA kompenzovat ?
Long term stabilita, i kdyby klesla na 20% puvodni hodnoty je stale o
rad vetsi nez tech 20bitovych 1 ppm.
IMHO v dnesni dobe jde "jednoduse" delat 14 -16 bit presnost, pak
zacinaji problemy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz