[OT] Anglictina

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Únor 6 13:01:52 CET 2011

Zadne zazracne metody vyuky jazyku nikdy neexistovaly, neexistuji a existovat nebudou. Jazyk se naucite tak rychle a tak dobre, kolik osobniho usili a casu tomu date. Je skoro jedno, jestli to bude prez Skype, jestli si koupite ucebnici pro samouky a budete studovat sam, jestli budete nekam dochazet na hodiny - to spis zalezi na jaky styl jste zvykly a jak silne mate moralne-volni vlastnosti.
V Praze je kurzu nespocetne, ja osobne uz na druhy jazyk chodim do Statni jazykove skoly Praha http://www.sjs.cz/courses/list a jsem tam naprosto spokojen. Je to skola s dlouhou tradici, velmi dobrymi lektory a s kurzy vsech urovni.

Jakub Serych