Dostal jsem 20bit DAC hledam napad na konstrukci?

Neděle Únor 6 12:23:52 CET 2011

No prave, jednak nemam nikoho se zkusenostmi v teto oblasti, to by se
snad dalo castecne kompenzovat studiem a konzultacemi zde v
konferenci, ale
jak pisete v konecne fazi nemam cim relevantne merit a kontrolovat vysledky.
Sice mam 6.5 merak., ktery ma rozliseni 100nV, ale jen na rozsahu
100mV a rekl bych ze to je vice mene k nicemu.
Kdyz to poskladam, tak presnost celeho bude o sumu a jeho prenosu mezi
soucastkami v retezci a tam to chce merit AC slozku, pomoci
nizkosumoveho zesilovace a pak pouzit P-P detektor+ DPO, viz.
http://cds.linear.com/docs/Application%20Note/an124f.pdf
Docela me to laka, ale porad nevidim az tak smysluplne vyuziti vysledku :-)

Martin

>ono pokial mate dost casu a niekoho kto sa v problematike vyzna je
takato vec vyborna na ucenie sa novych veci.
Ale aj ked to vypocitate a postavite najlepsie ako viete tak zrejme
nebudete mat na com odmerat a overit vysledky :-/
b.