mini2440

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Únor 6 10:17:50 CET 2011

Máte pravdu, moje poznámka byla trochu zmatená, inu pátek večer :-)
Jen se mi zdá, že celý nápad se sbíráním takovýchto meteo dat je dobrý
nápad. Vy jste jste to dotáhl do takového stavu, že mně napadlo to
trochu osvěžit a zhodnotit grafickými prvky s výpočty. Např. překryvné
oblasti s podobnými teplotami, grafické trendy a třeba i předpovědi atd.
Pak jsem si ale uvědomil, že by na to mini2440 nestačil a asi to ani
není vaším primárním cílem.
Mimochodem, kolik tak může byt v ČR takových bodů a jak se k nim dá dostat?
S pozdravem,
		Miloš Dašek