OT: Autoradio z LIdla - USB

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pátek Únor 4 21:57:56 CET 2011

Po vypnuti klucika sa autoradio samo vypne, ale je mozne ho zapnut stlacenim
tlac PWR. Tym ze si autoradio pamata stanice som len chcel povedat ze nebude
problem v tom ze mu mazem pamat. Stary model aj tento novy USB po vypnuti
klucika samozrejme odstavi.
Vratit to je posledna moznost, peniaze sice naspat dostanem, ale za tie si
druhe radio s podobnymi prarametrami (USB, BT) nekupim.
Co mi nejde do hlavy je rozne dlha doba nutna k "zabudnutiu" USB kluca a
taktiez sa tato doba lisi a aj od typu kluca.