a je?t? nab?dka m?stkov? drivey pro krok. motor

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 4 17:58:37 CET 2011

No, s tímhle já právě končím, mám toho všade spousty, všechno je mi líto
vyhodit, ale usoudil jsem že je lepší mít v garáži auto, než vyřazenou
produkci telekomunikační techniky za posledních pár let.
Sice je to srdeční záležitost, ale rodina už mi to nehodlá dál trpět,
což naprosto chápu.  100kg stojan tónové telegrafie,  nebo NMT
základnovka zkrátka nemá šanci přežít další dobu... zvlášť v garáži,
sklepě, kam patří jiné věci :-(
Začínám u sebe v pracovně a něco ( malého) nabízím ve volných chvílích
zde, prostě je mi to líto vyhodit. Uvědomuju si, že s tím bude víc práce
a bude to stát víc času, než když to rovnou hodím do šmelce, ale
třeba to někomu udělá radost.....
JaKub