Signal v tel. linke

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Únor 4 16:22:35 CET 2011

Zdravim,

> Neviete ake urovne signalu by mali byt v analogovej tel. linke.

Urovne jsou standardni "spojarske", mirne pod 0dB, coz je 100mW
na 600Ohm. Konkretne DTMF by mela byt spravne rozpoznavana od -3 do
cca -30 dB, coz se muze podle sprav spoju ruzne lisit.

> Mam dtmf dialer (s cipom MC8889)  vytoci cislo prebehne spojenie
> ale zariadenie na druhom konci nerozumie naslednym dtmf signalom (niektore znaky neprecita)
> dlzka jednotlivych znakov je 50ms (od 40ms by to malo byt ok).

Ano, melo by, ale doporucuji prodlouzit na 60 - 70, zvysi se spolehlivost.

> Ine zariadenia tym istym dtmf
> spravam rozumeju. Takze jedna sa o jedno konkretne ktore ma s tym problem a neviem zistit preco.
> Hovorove pasmo je udajne nastavene na zvysene

Pojem "zvysene hovorove pasmo" neznam. Z nejakeho duvodu by mohla byt
spatna frekvencni charakteristika, tusim, ze detekce by mela byt zamezena,
pokud se tony lisi o vice nez x dB (hodnotu ted z hlavy nevim, mozna 6),
pri vysilani se zamerne spodni frekvence ma vysilat s 2dB utlumem oproti
horni, aby se kompenzovala typicka frekvencni charakteristika vedeni.

Zdravi Pavel.