ot: Lidl vrtacka aku - li-on, otestovano OK....

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Pátek Únor 4 13:17:10 CET 2011

Tak jsem si jí taky koupil.
U všech svých vrtaček už mám vyhnilé baterky, doufám že tato až jí za .5
roku vytáhnu bude ještě nabitá, a pár let vydrží..
Doplním technický popis.
Síťový droj (adaptér) s klasickým transformátorem je natvrdo přiletován
do nabíjecí objímky. Už žádný konektor, jak se to dělalo dřív.
V držáku je stabilizátor, a ledková signalizace dobíjecího proudu.
V baterce je elektronika, omezovač přebíjení vybytí a balancér. Něco je
vyvedené na třetí nožičce baterky. Vrtačka ani dobíječ jí nevyužívá, že
by to byla I2c komunikace s baterkou, jako u notebooků?
Lubor