Mini6410 neuvazujete nekdo o koupi?

Pátek Únor 4 09:58:42 CET 2011

Presne, Watterott jsou nechutne drahy.
V kazdem pripade, cinan odpovedel, tedy odpovedel, vzajemne si poprali
kralika a zhodnotili miru neschopnosti soustredit se na to co pisi a s
dalsi "seriozni" komunikaci nas odkazal na 10 unora,  po novorocnich
prazdninach.
V kazdem pripade jsem kolegu pozadal at mu znovu napise a upozorni, ze
vime o cene 1200Yuanu a to i kdyz je uvedena pouze v jpg, aby nesel
pouzit google translator :-).

Po 10 budu informovat

Martin

>To je ale 2440... A dost drahe s predpokladanym postovnym...
Ja to kupoval tady
http://proautoma.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=3&zenid=cecca5c734f20027043105e4be4cc988
koukam 6410 s androidem za 3500 vc. 4.3" LCD.... To zni zajimave.