mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 4 08:20:53 CET 2011

No myslim ze od vyrobce tam zadny u-boot neni, je tam jen supervivi.

To s tim prepinacem je nejake divne - kdyz bootuju z NOR tak mi prece
najizdi supervivi (pokud si ho neprepisu) a pokud bootuju z NAND tak
zavadec kterej jsem nahral a tedy v mem pripade u-boot. To je ale asi jedno.

Spis poradte jak je to s temi GPIO? Je tam nejaky modul v kernelu nebo
alespon existuje?

--
S pozdravem
Radek Vicek