mini2440

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Únor 4 07:36:17 CET 2011

Mozete mi pls vysvetlit co znamena ext3 zurnaluje?

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Friday, February 04, 2011 12:18 AM
To: HW-news
Subject: Re: mini2440

No pokud se vejdete do pameti tak linux neswapuje. Takze pro nektere kratke excesy je dobre ho tam mit. Tady vidite, ze se spustenym skoro vsim co tam je ted nahrane jsem se porad vesel:

http://www.cncnet.info/galery/mini2440/top.png

vetsi problem je stavajici ext3, ktery zurnaluje

vyresi se to bud ext2 a nebo bych rad zkusil jak se bude tvarit normalni HDD v USB slotu... ;-)

--
S pozdravem
Radek Vicek