Re: RE:pro milovníky koloidního stříbra

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Únor 3 22:51:28 CET 2011

> Asi tak, pripravovat koloid ve vode z vodovodu muze jen magor,
> pouzivat destilovnou vodu nebo lepe farmaceutickou Aqua purrificata
> pro pripravu inj. roztoku je nutnost.
> Stejne tak pouzivat elektrody z cisteho 99.99% Ag. V neposledni rade,
> by se na to melo hledet jako na alternativu k antibiotikum, tedy nelit
> to do sebe dlouhodove a ve velkem.

Naivne jsem si problem zmodrani lidi po pozivani stribra vysvetloval asi
tak - jako vyvolavani cernobilych fotek - modrocenre zabarveni na fotce jsou
prave velmi jemne = koloidni - castice cisteho stribra vyredukovane z
puvodne bezbarveho bromidu stribrneho?

Neni to tak ?
Neni na CB fotce stribro to co dela cerne casti fotky ?
Nejsou ti lidi modri kvuli casticim stribra v kuzi? Jako fotka?
Pokud budu brat stribro v malych mnozstvich neustale nedojde k jeho
nahromadeni ?
Není jedno jestli stribro v kuzi pochati puvodne z 99.9999% dratku nebo z
nejake ubohe slitiny? Je to porad stribro?
Jaky vliv ma cistota rozpoustedla (vody)? - je rozdil jestli stribro vypiju
spolu s 99.999% H2O nebo spolu s vodou z kaluze? Je to porad stribro ne ?

Ja bych se vpravovani kovu do organismu vyhybal jako cert krizi - snad jeste
ten sodik,draslik, vapnik a horcik - to clovek nejak prezije, ale uz zelezo
je pri predavkovani pekne nebezpecne - a to je kov telu vlastni ne jako
stribro - ktere je toxicke at si o jeho schopnostech vypravime bajky jake
chceme.

Zdravi Petr Kubac