RE:mpxv7025 - hadička

Čtvrtek Únor 3 14:22:58 CET 2011

Vnitrni prumer 2.5 je moc nebude vam to casem tesnit. Ja pouzvat
polypropylenove, PVC nebo silikonove hadicky urcene pro infuze, jako
endotrachealni rourky a podobne.
Zkratka zdravotnicke potreby nebo lepe znameho doktora v nemocnici,
pripadne pockat na 1.3. az soudruzi lekari odejdou za lepsim a vyrazit
do opustene nemocnice.
Napriklad 200mm 1.8mm (vnitrni prumer) sterilni veterinarni set lze
koupt za cca 35Kc, nardavno jsem v nejakem baucokoliv videl PVC
hadicku 4mm s cenou 35Kc/m :-) jestli to uz neprehani..

Martin

>Zdravím,
můžete mi poradit, kde sehnat vhodné hadičky ( cca 2.5mm délka cca 1m
) pro tlakový senzor mpxv7025 , pro připojení na zdroje tlaku ?